دانلود نرم افزار Autodesk AutoCAD 2018 (قدرتمندترین نرم افزار نقشه‌کشی و طراحی)

2
914
دانلود نرم افزار Autodesk AutoCAD 2018 (قدرتمندترین نرم افزار نقشه‌کشی و طراحی )

دانلود نرم افزار Autodesk AutoCAD 2018 (قدرتمندترین نرم افزار نقشه‌کشی و طراحی)

نسخه ۶۴ بیتی:

بخش ۱Autodesk AutoCAD 2018      بخش ۲Autodesk AutoCAD 2018     بخش ۳Autodesk AutoCAD 2018     بخش ۴Autodesk AutoCAD 2018     بخش ۵Autodesk AutoCAD 2018     بخش ۶Autodesk AutoCAD 2018     بخش ۷Autodesk AutoCAD 2018

نسخه ۳۲ بیتی:

بخش ۱Autodesk AutoCAD 2018      بخش ۲Autodesk AutoCAD 2018     بخش ۳Autodesk AutoCAD 2018     بخش ۴Autodesk AutoCAD 2018     بخش ۵Autodesk AutoCAD 2018     بخش ۶Autodesk AutoCAD 2018

راهنمای نصب:

۱- ابتدا نرم افزار را دانلود و از حالت فشرده خارج نمایید.

۲- بر روی فایل نصب کلیک راست کرده و گزینه Run as Administrator را بزنید و اجازه دهید در مسیر پیش فرض، نرم افزار Extract شود؛ سپس مراحل نصب نرم افزار به طور خودکار آغاز می‌شود.

۳- در هنگام درخواست Serial، یکی از این کدها را وارد کنید:

۶۶۶-۶۹۶۹۶۹۶۹
۶۶۷-۹۸۹۸۹۸۹۸
۴۰۰-۴۵۴۵۴۵۴۵

سپس در قسمت Product Key سریال زیر وارد کنید:

۰۰۱J1 

۴- اقدام به نصب نمایید.

۵- پس از پایان نصب، نرم افزار را اجرا کنید.

۶- قبل از اینکه بر روی دکمه Activate کلیک کنید، اینترنت خود را قطع کنید و یا یا یک فایروال دسترسی نرم افزار به اینترنت را مسدود کنید و سپس بر روی دکمه Activate کلیک کنید.

۷- گزینه I have an activation code from Autodesk را انتخاب کنید.

۸- فایل Crack را جداگانه دانلود کرده و آن را باز کنید و یکی از دو فایل Keygen را متناسب با معماری سیستم خود (برای سیستم‌های ۳۲ بیتی xf-adsk2017_x86.exe و برای سیستم‌های ۶۴ بیتی xf-adsk2017_x64.exe) را با دسترسی Administrator اجرا کنید (برای اجرا در ویندوز ۷ و ۸ باید روی فایل کلیک راست کرده و Run as administrator را بزنید) و در پنجره Keygen بر روی Patch کلیک کنید تا پیغام Successfully patched ظاهر شود.

۹- در مرحله بعد لازم است سریال موجود در قسمت Request code را در Keygen کپی کرده و بر روی Generate کلیک کنید تا سریال در قسمت Activation code ظاهر شود.

حالا کافی است همان سریال تولید شده را در قسمت مربوط کپی کنید و Next را بزنید تا نرم افزار فعال شود و پیغام فعال سازی هم ظاهر گردد.

نکات:
– بهتر است دسترسی نرم افزار به اینترنت مسدود شده یا در هنگام کار با نرم افزار اتصال اینترنتی برقرار نباشد.
– قبل از نصب نرم افزار، حتماً نرم افزارهای Microsoft .NET Framework و Microsoft DirectX وMicrosoft Visual C++ Redistributable را نصب نمایید.
– توجه داشته باشید که Keygen ارائه شده برای ویرایش ۳۲ بیتی و ۶۴ بیتی متفاوت است.
– تمامی فایل‌ها تا حد ممکن فشرده شده و قابلیت تعمیر توسط نرم افزار WinRAR را، در صورت ناقص دانلود شدن دارا می‌باشند.

به کانال تلگرام سایت ما بپیوندید