دانلود نرم افزار Tekla Structures 2017 SP1

2
763
دانلود نرم افزار Tekla Structures 2017 SP1

دانلود نرم افزار Tekla Structures 2017 SP1

مدلهایی که توسط نرم افزار Tekla BIM ساخته می شوند، نه تنها دقیق و قابل اعتماد هستند بلکه اطلاعاتی که مربوط به جزئیات اجرایی سازه می باشد همراه با آن به کاربر ارائه می شود. این نرم افزار برای تمامی مصالح و اکثر سازه های پیچیده قابلیت کاربرد دارد. کاربران تکلا، استادیوم ها، سازه های دریایی، کارخانه ها و سازه های صنعتی، ساختمان های مسکونی، پل ها و آسمان خراش ها را توسط این نرم افزار مدلسازی می کنند.

مزیت های کلیدی

  • همسو با رویکرد مدلسازی اطلاعات ساختمان (BIM)
  • مدلسازی انواع مصالح
  • قابلیت کاربرد برای بزرگترین و پیچیده ترین سازه ها
  • خلق مدلهای بسیار دقیق و کارا جهت مرحله اجرا
  • ارائه اطلاعات مورد نیاز به دست اندرکاران پروژه از مرحله طراحی تا مرحله ساخت

تحلیل و طراحی

با این نرم افزار کاربر می تواند هر نوع سازه ای را با هر نوع مصالح مدلسازی کند و یا در یک مدل از چند نوع مصالح مختلف استفاده کند. نرم افزار پیش رو این قابلیت را دارد که از طریق Tekla Open API با پکیج های گوناگون تحلیل و طراحی و سایر نرم افزارها ارتباط برقرار کند. بعلاوه نرم افزار سازه ای تکلا از طریق انتقال فایل و داده با این قبیل بسته های نرم افزاری مرتبط می گردد. از جمله فرمت های پشتیبانی شده از سوی این نرم افزار می توان به SDNF، CIS/2 و IFC اشاره کرد. اگر کاربر از ابزارهای محاسباتی صفحه گسترده (Spreadsheets) استفاده کند نیز تکلا قابلیت اتصال به آن را دارا می باشد.

از مزایای اتصال به بسته های تحلیل و طراحی می توان به تجسم بهتر مدل، ترسیم نقشه ها، ارائه گزارش محاسبات و بهبود مدیریت پروژه اشاره کرد. همچنین ذکر این نکته حائز اهمیت است که با نرم افزار سازه ای تکلا هم مهندسین و هم نقشه کش ها می توانند رو یک مدل پروژه کار کنند.

نقشه ها و گزارش ها به صورت مکانیزه

تکلا با اکثر دستگاه های ساخت و سیستم های پیشرفته اتوماسیون ماشینی که مورد استفاده سازندگان سازه های فولادی و بتن پیش ساخته می باشد قابلیت کار دارد. اطلاعات ساخت می تواند به صورت اتوماتیک از مدل تکلا به این سیستم ها منتقل شود و از این رو موجب کاهش کار دستی و بالطبع خطاهای انسانی گردد. نقشه ها می تواند از مدل استخراج گردد و با مدل به روزرسانی گردد. بعلاوه کاربر می تواند از مدل برای بدست آوردن میزان مصالح مورد نیاز در ساخت پروژه استفاده کند.

برای همگام شدن با سیستم های ساخت مکانیزه که در مقیاس وسیع تری تولید المان های سازه ای را انجام می دهند، تکلا از فرمت های دیگری استفاده می کند.

گردش کار آسان تر

نرم افزار تکلا جریان اطلاعاتی را میان دست اندرکارن پروژه شامل معماران، مهندسین و پیمانکاران ایجاد می کند و این اجازه را به کاربران می دهد که بتوانند فایل ها را با هم سهیم شوند تا اطلاعات به صورت هماهنگ در دسترس همه عوامل قرار گیرد. این نرم افزار از فرمت های DGN و DWG پشتیبانی می کتد.

نرم افزار مدلسازی اطلاعات ساختمان تکلا (Tekla BIM) همچنین با نرم افزارهای ساخت صنعتی و تحلیل و طراحی قابلیت برقراری ارتباط را دارا می باشد. از مزایای این رویکرد آزاد می توان به هماهنگی بهتر طرح و اطلاعات سازه ای آن اشاره کرد. در مجموع کاربران این نرم افزار از بهره وری بهتر، کاربر-دوست بودن و دست و پار گیر نبودن این بسته لذت خواهند برد.

تکلا همچنین می تواند با نرم افزارهای مدیریت پروژه ارتباط برقرار کند و از این رو به کاربر کمک می کند تا درک و تصور بهتری از پروژه در ذهن خود ایجاد نماید و زمینه را برای ایجاد برنامه زمانی آیتم های اصلی (از جمله خرید و سفارش مصالح، پرداخت ها و …) فراهم می نماید. همچنین با توجه به قابلیت این نرم افزار در خصوص دریافت و پردازش اطلاعات مدیریت پروژه و در نظر داشتن هوشمند بودن مدل، این فرصت را برای کاربر ایجاد می نماید تا همواره وضعیت پروژه را مورد پایش قرار دهد.

لینک دانلود:

بخش ۱Tekla Structures 2017 SP1

  بخش ۲Tekla Structures 2017 SP1

   بخش ۳Tekla Structures 2017 SP1

به کانال تلگرام سایت ما بپیوندید

2 دیدگاه‌ها