نرم افزار جامع تحلیل اجزای محدود مسائل مهندسی ژئوتکنیک PLAXIS LE CONNECT Edition V21

0
610
دانلود نرم افزار جامع تحلیل اجزای محدود مسائل مهندسی ژئوتکنیک PLAXIS LE CONNECT Edition V21
دانلود نرم افزار جامع تحلیل اجزای محدود مسائل مهندسی ژئوتکنیک PLAXIS LE CONNECT Edition V21

دانلود نرم افزار جامع تحلیل اجزای محدود مسائل مهندسی ژئوتکنیک PLAXIS LE CONNECT Edition V21

تیم توسعه PLAXIS توانسته در دسترس بودن PLAXIS LE CONNECT Edition V21 Update 2 را اعلام کند. این نرم افزار کمک می کند تا پروژه های پیچیده ژئوتکنیکی را با چندین سناریو مدیریت کنید.
PLAXIS LE CONNECT Edition V21 یادداشت های انتشار – انتشار: ژوئن ۲۰۲۱
PLAXIS 2D/3D LE CONNECT Edition V21 Update 2 (21.02.00.170) شامل توسعه و به روز رسانی های زیر در مقایسه با PLAXIS LE CONNECT Edition V21 Update 1 است:

  • ویژگی های جدید بهبود ورودی و گرافیکی
  • مجموعه ای از پیشرفت ها در ماژول های ورودی و خروجی برای کاهش بیشتر زمان راه اندازی مدل و مشاهده بیشتر هنگام انجام بررسی طراحی مدل.
  • کاربردهای معدن ، از نظر فضایی یک منطقه انفجار و منحنی کاهش قدرت مواد مربوطه را بدون افزودن پیچیدگی به تعریف هندسه مدل دو بعدی یا سه بعدی خود مشخص کنید.
  • API پایتون Slope Stability
  • ویژگی های بیشتری از طریق بسته پایتون نشان داده می شود و دسترسی مستقیم به LEM Slope Stability Solver را برای خودکارسازی بیشتر سناریوهای مدل سازی ارائه می دهد. برنامه نویسی API / Python – PLAXIS LE Resources.
  • PLAXIS LE می تواند برای پروژه هایی که شامل تجزیه و تحلیل مهندسی پایداری شیب ، جریان آب زیرزمینی ، تجمیع یا ترکیبی از این سناریوهای پیچیده است مورد استفاده قرار گیرد. PLAXIS 2D LE (سابقاً ۲D SVSLOPE ، ۲D SVFLUX ، ۲D SVSOLID ، SV SOILS و SVSOILS Advanced) شما را پوشش می دهد گردش کار دو بعدی. PLAXIS 3D LE (سابقاً ۲D/3D SVSLOPE ، ۲D/3D SVSLOPE Advanced ، ۲D/3D SVFLUX ، ۲D/3D SVSOLID ، و ۲D/3D SVSOLID Advanced) از گردش کار سه بعدی شما پشتیبانی می کند. با PLAXIS LE ، کاربران می توانند با اطمینان تعداد زیادی را تکمیل کنند مدلهای پایداری شیب با تعادل محدود با گردش کار بصری و تجزیه و تحلیل سریع با طراحی هندسه سه بعدی و تجزیه و تحلیل سناریوهای دو بعدی و سه بعدی در یک برنامه واحد ، گردش کار دیجیتالی خود را ارتقا دهید. به طور م صالح و مواد را به صورت مکانی با روشهای مختلف نشان دهید و از پایگاه داده خاکهای SOILVISION برای مدیریت مواد مفید استفاده کنید.

دانلود بخش ۱ PLAXIS LE CONNECT Edition V21

دانلود بخش ۲ PLAXIS LE CONNECT Edition V21

به کانال تلگرام سایت ما بپیوندید