نرم افزار SAP 2000 2016 نسخه ۱۸٫۲

0
2623
SAP 2000 2016

  نرم افزار SAP از زمان معرفی که بیش از ۳۰ سال از آن می­ گذرد، همواره به روزترین روش های تحلیل را ارائه داده است. این نرم افزار پیرو سنت دیرینه خود دارای رابط کاربری سطح بالا، ملموس و تطبیق پذیری می باشد که از موتور تحلیل بی همتا به همراه ابزار طراحی برای مهندسینی که در زمینه احداث ابنیه، زیر ساختهای حمل و نقل، سازه های عمومی، صنعتی، ورزشی و دیگر مستحدثات فعالیت می کنند، بهره می برد.

  از محیط مدلسازی سه بعدی این نرم افزار گرفته تا طیف گسترده گزینه های تحلیل و طراحی، همه و همه به طور کامل با رابط کاربری قدرتمند آن تطابق دارد. از این رو نرم افزار SAP 2000 اثبات کرده که کابردی­ترین، سازگارترین و قدرتمندترین برنامه سازه ای چند منظوره در بازار امروزی است. رابط کاربری آن این اجازه را به کاربر  می دهد که به سرعت و مستقیماً، بدون تاخیرهای موجود در منحنی یادگیری طویل مدت، مدل های سازه ای را خلق نمایید. حال شما می­توانید قدرت SAP 2000 را برای تحلیل ها و طراحی های خود به خدمت بگیرید.

  مدل های پیچیده توسط الگوهای موجود در این نرم افزار می توانند تولید شده و مش بندی گردند. آیین نامه طراحی موجود در نرم افزار بر اساس مشخصات مربوطه، بار باد، موج، بارهای لرزه­ای و … را به مدل وارد می کند و به صورت خودکار مدل را با آیین نامه های طراحی بتن و فولاد آمریکا، کانادا و دیگر آیین نامه های بین النللی کنترل خواهد نمود.

  تکنیک های تحلیلی پیشرفته در این نرم افزار این توانایی را به کاربر می دهد تا تغییر شکل های بزرگ را به صورت گام به گام، آنالیز Eigen و Ritz را بر اساس سختی در حالات غیرخطی، کابل های زنجیری، آنالیز غیر خطی مصالح، المان پوسته غیر خطی چند لایه، کمانش، فروپاشی پیشرونده، روش های انرژی برای کنترل جابجایی نسبی، دامپرهای مستقل از سرعت، جداسازهای شالوده و شکل پذیری پایه را مورد بررسی و تحلیل قرار دهد. تحلیل های غیر خطی می تواند به صورت استاتیک و/یا تاریخچه زمانی باشد.

  از تحلیل یک قاب کوچک و ساده ۲ بعدی گرفته تا تحلیل دینامیکی غیر خطی یک سازه ۳ بعدی، نرم افزار SAP 2000 آسانترین و کاربردی ترین راه حل برای نیازهایتان در زمینه تحلیل و طراحی سازه ها می باشد.

دانلود نسخه ۳۲ بیتی

SAP 2000 2016 x86دانلود

دانلود نسخه ۶۴ بیتی

SAP 2000 2016 x64دانلود

دانلود کرک

کرکدانلود

به کانال تلگرام سایت ما بپیوندید