نرم افزار WaterGEMS CONNECT Edition 10.00.00.49

0
318
دانلود نرم افزار WaterGEMS CONNECT Edition 10.00.00.49

دانلود نرم افزار WaterGEMS CONNECT Edition

مجموعه Benltey شرکت پیشرو در ارائه نرم افزارهای جامع مهندسی اقدام به انتشار نرم افزار WaterGEMS CONNECT Edition 10.00.00.49 نموده است. این نرم افزار ابزاری قدرتمند در تحلیل و بررسی مدلسازی هیدرولیک سیستم های توزیع آب با قابلیت در نظر گرفتن موقعیت مکانی، بهینه سازی و امکانات مدیریتی و تصمیم گیری می باشد. محیط چند پلت فرمه نرم افزار امکان بررسی و شبیه سازی کیفی آب، تجزیه و تحلیل انرژی، محدوده های حالت بحرانی و هزینه های شبکه براحتی میسر نموده است.

دو امکان اصلی و مهم این نرم افزار به شرح ذیل میباشد:

۱- برنامه ریزی هوشمند جهت اطمینان از پایداری سیستم در تغییرات:

در شبکه توزیع در صورت ایجاد تغییرات و یا ایجاد نیاز جدیدی آبی ممکن است به شبکه تحمیل گردد بررسی این تغییرات و پایداری سیستم در تامین آب مستلزم مدلسازی و در نظر گرفتن تمامی اجزای مهم سیستم می باشد . WaterGEMS CONNECT با مدلسازی تعداد ، نوع و برنامه ریزی پمپ ها و در نظر گرفتن خاموشی های ناگهانی پمپ ها امکان بررسی و بهینه سازی شبکه و یا سیستم در تغییرات را فراهم می نماید.

۲- ایجاد اطلاعات مورد نیاز برای پشتیبانی قابلیت اطمینان شبکه:

در تعمیرات و برنامه های اورهال و جایگزینی اجزای شبکه برنامه ریزی و تعیین اولویت اجرا بسیار تاثیر گذار است. نرم افزار WaterGEMS CONNECT امکان ایجاد اطلاعات مورد نیاز برای برنامه ریزی به روز رسانی شبکه را دارا می باشد.

قسمت ۱ دانلود

قسمت ۲ دانلود

به کانال تلگرام سایت ما بپیوندید