دانلود IDEA StatiCa v8.0 نرم افزار طراحی و تحلیل سازه‌های فولادی، بتنی و از پیش ساخته

4
897
دانلود IDEA StatiCa v8.0 نرم افزار طراحی و تحلیل سازه‌های فولادی، بتنی و از پیش ساخته

دانلود IDEA StatiCa v8.0

IDEA RS در حال توسعه نسل جدیدی از برنامه‌های طراحی و کنترل است. مهندسان سازه و مشاوران در طراحی ساختمانها و سازه های صنعتی از این برنامه (IDEA StatiCa) استفاده می‌کنند. این نرم افزار با قابلیت ها و امکانات خود شرایط دسترسی آسان به طراحی و تهیه گزارش برای مهندسین عمران را فراهم آورده است.IDEA StatiCa مهندسان را قادر به طراحی هر ساختمان متعارف با رعایت مباحث اقتصادی و ایمنی با به حداقل رساندن خطرات ناشی از عیوب ساختاری، کاهش مصرف مواد ساخت اعضای ساختمان می باشد. ابزارهای نمایشی نتایج طراحی و الگوریتم های محاسبات آن منجر گردیده است تا ۳۰درصد, کاهش زمان سپری شده در مدت طراحی و ۵۰درصد نسبت به ارائه جزئیات و به ۱۰۰درصد در ارائه نتایج برای کاربران حاصل گردد.

 .​StatiCa ایده سه بخش اصلی دارد:

۱- بخش بتن: که توسط مهندسان جهت طراحی اعضای بتنی به همراه جزئیات مربوطه استفاده می‌شود. طراحی بر اساس نیروهای داخلی حاصل از تحلیل در IDEA StatiCa یا درون ریزی اطلاعات تحلیل از سایر نرم افزارهای المان محدود نظیر SCIA  انجام می پذیرد

۲- ​بخش بتن پیش تنیده : جهت طراحی همراه مقاطع عرضی و جزئیات مربوطه اعضای سازه ای ساختمان و پل بصورت پیش ویا پس کشیده استفاده می شود.

۳- ​بخش فولادی: جهت طراحی اعضا فولادی به همراه جزئیات اتصالات و مقاطع عرضی استفاده می شود. ماژول های عمل‌کرد این برنامه به نحوی تنظیم و سازمان دهی شده است .​ که به سادگی طراحی، ترسیم و اتصالات تیر به تیر و تیر به ستون میسر است.

قابلیت‌های کلیدی نرم افزار IDEA StatiCa:
– طراحی و تحلیل پیشرفته انواع سازه‌های فولادی و بتنی
– طراحی و تحلیل سازه‌های از پیش ساخته شده نظیر پل‌ها
– صرفه جویی در مصرف مواد اولیه با محاسبه مقدار دقیق مورد نیاز
– افزایش سرعت پروژه‌های عمرانی با برنامه ریزی و زمان بندی حساب شده
– کاهش عیوب و افزایش عمر سازه‌ها
– انواع آنالیزهای مکانیکی و تست خواص

دانلود بخش ۱IDEA StatiCa v8.0       دانلود بخش ۲IDEA StatiCa v8.0

راهنمای نصب

۱- ابتدا نرم افزار را متناسب با معماری سیستم خود دانلود و از حالت فشرده خارج نمایید.
۲- با اجرای فایل Setup.exe نرم افزار را نصب کنید.
۳- وارد پوشه Keygen شده و فایل Keygen.exe را در محل نصب نرم افزار (به طور پیش فرض C:\Program Files\IDEA RS\StatiCa8) کپی کنید.
۴-در صورتی که نسخه ۶۴ بیتی را نصب نموده‌اید باید فایل‌های داخل پوشه x64 Patched Files را نیز در محل نصب نرم افزار کپی کرده و جایگزین فایل‌های قبلی کنید.
۵- هر دو هفته یک بار وارد محل نصب نرم افزار شده، بر روی فایل Keygen.exe کلیک راست کرده و گزینه Run as Administrator را بزنید.
۶- نرم افزار کاملاً فعال شده و بدون هیچ محدودیتی قابل استفاده است.

– کرک قرار داده شده صرفاً یک Trial Reset بوده که مدت زمان مجاز استفاده آزمایشی از نرم افزار (به مدت ۱۴ روز) را مجدداً به مقدار ۱۴ روز باز می‌گرداند.

– در حال حاضر کرک بهتری برای این نرم افزار وجود ندارد.

– حتماً توجه داشته باشید که قبل از اجرای فایل Keygen.exe نرم افزار باز نباشد.

به کانال تلگرام سایت ما بپیوندید

4 دیدگاه‌ها